Koko päiväksi on kyllä paljon kivaa tekemistä :)
Oma kestosuosikkini on pehmopalloammunta, joka vain on niin mukavaa. Se tykin äänen suhaus, pallojen hakeminen ja tähtäys, kiire ja tohotus, siinä on jotain innostavaa aikuisellekin. Nyt oli hyvä onni, sillä pääsimme ampumaan ihan keskenämme, sillä puistossa ei ollut aamulla kovin paljon väkeä.
| Toivo tähtäysasemissa |
Lapset ajelivat erilaisilla autoilla ja polkujutuilla liikennekaupungissa ja autoradoilla. Epäkeskopyörät taisivat olla vähän liian haastavia tällä kerralla. Liukumäet ovat taattu hauskuus ja trampoliineilla ja pomppulinnassa on mukava hypellä.
| Sylvi ohjaimissa |
| Sylvi autoradalla |
Meillä oli omat eväät mukana ja paistoimme makkarat nuotiopaikalla.
| Kaikenlainen kiipeily on mukavaa |
Minusta Puuhamaan kivointa toimintaa ovat veneet, nyt niihinkään ei ollut suurta ruuhkaa.
| Joutsenveneissä on kiva ajella |
| Kapteeni ohjaimissa |
| Laivalla on mukavaa! |
Aina on mukavaa viettää aikaa sukulaislasten kanssa, heidän innostustaan on niin hauskaa katsoa, harmi vain se sää ja vesipuiston väliin jääminen, sillä meille olisi tullut siellä aivan liian kylmä.
Millaisia Puuhamaa-muistoja Sinulla on?